Reklama, focení pro reklamu, ... | ||
m | ||
|
||
TITULNÍ STRÁNKA | ||
webdesign | ||
m | ||
m | ||
Návrh pro reklamní kampaň pro Absolut Vodku: | ||
m | ||
m | ||
m | ||
m | ||
m | ||
Fotografování, reklamní fotky | ||
Fotografování
je odkrývání a zakrývání dírky. To tvrdí někteří ateliéroví
fotografové. Někteří z nich dodávají, že kromě té dírky jde
také ještě o příjemné svlékání. Málokdo si však uvědomuje,
že fotografování je naopak odívání. Fotograf odívá světlem předmět,
aby zdůraznil jeho tvar a odívá scénu, aby vytvořil atmosféru.
Tak, jako Slunce odívá svými paprsky krajinu, tak i ateliérový
fotograf musí odívat pomocí světelných zdrojů vše, co
fotografuje. Při reklamní fotografii to platí dvojnásob, protože právě
zde narozdíl od volné tvorby nelze připustit, aby předmět neměl
ten správný tvar, který bude pro zákazníka nejlákavější a aby
celá fotografie nepůsobila správnou atmosférou nejlépe oslovující
danou cílovou skupinu.
Každá fotka musí mít také nápad. Ten ale většinou vzniká v rámci celého kreativního týmu, protože do reklamní fotky má co mluvit nejen fotograf, ale i grafik, copywriter, stylisté a spousta dalších (sociologové, ...). Tito všichni musí především ctít cíl kampaně a teprve potom vlastní invenci. Ano, v reklamní branži musíme často udržet na uzdě svoji tvůrčí fantazii. Jde totiž hlavně o cíl kampaně, nikoliv o to, abychom upozornili sami na sebe. |
||
m | ||
m | ||
m |